Salát z listů červené řepy

Jaro a zdraví...


Letos jsem si zasela také červenou řepu, neboť patří k našim favoritkám v jídelníčku od podzimu do jara.
Každé ráno a večer poctivě zalévám a mám radost, jaká je pěkná.

Ze zvědavosti jsem utrhla lísteček a ochutnala. A ejhle, ono to moc dobře chutná a tak jsem se rozhodla, že nahradím listový salát, který jsme už slupli, salátem z listů červené řepy.

Netušila jsem, že i listy jsou tak zdravé jako naše milované bulvičky, a když jsem si vyhledala na netu pozitivní účinky pro naše zdraví, hned jsem začala kouzlit.

Utrhla jsem 6 pěkných listů, omyla a natrhala jako běžný salát. Přidala nakrájenou cibuli, pár cherry rajčátek, bílý jogurt, lžičku olivového oleje, lžičku medu a octa a vynikající salát je na světě.


...salát z červené řepy - listů...

K obědu jsem salát přidala jako přílohu k pečenému kuřeti a kuskusu s pažitkou.
Ale určitě je to dobrý základ pro lehkou večeři, když přidáme ještě bílkovinu v podobě buď vařeného vajíčka, nebo kousku ryby, či bílého masa z kuřete nebo krůty. I mozzarela nakrájená na kostičky by si v salátu určitě libovala. Zkrátka, fantazii se meze nekladou a za sebe: DOPORUČUJI.

 

Pěkný den.