1. března to jsem já ......


Jmenuji se Andrej...


 
Tak jsem stal novým členem v Perníkové chaloupce. Babička mě našla na inzerát a hned si pro mě přijela.
 
Asi jsem se jí zalíbil, protože mě hned pohladila po hlavičce a říkala: "Jsi moc pěkný kluk a budeš se jmenovat Andrej".

Hm, sice nevím proč zrovna tohle jméno, ale mě to nevadí, hlavně že mi bude u babičky s dědou dobře. Aha už vím, babička chtěla, abych se jmenoval Vašík, po mém původním majiteli, ale její syn Toník vybral tohle jméno a moc se u toho smál.

Stejně mi asi budou říkat časem Ferdo, jako všem mým předchůdcům. Já ale nejsem jen tak obyčejný samec. Moje matka byla kalifornská samice a otec šlechtic Hyde, takže můj úkol je jasný. Budu pokračovatelem svého rodu v Perníkové chaloupce, a protože tam na mě čekají tři nové nevěsty, tak se budu snažit.
 
...Andrej von Hyle Lipnický...

 
V chaloupce mě všichni pěkně přivítali. Nejprve mě olíznul pejsek Roníček, pak hned přiběhl kocourek Čertík, který brzy nahradil toho, co jim před časem odešel do nebíčka, pak babiččina vnučka Adélka.

A pak celý unavený a také trochu vystrašený jsem zalezl do nového pelíšku plného voňavého sena a spokojeně usnul.




Pěkné jarní dny.